Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2016

Η ενοχλητική παρουσία του διπλανού δωματίου...

Από την πιο μικρή ηλικία η πιο ενοχλητική παρέα, η πιο συχνή παρουσία, η πιο έντονη παρουσία στη ζωή μου. Στην πορεία των χρόνων, συνειδητοποίησα πως χρειαζόταν χρόνος, υπομονή από την πλευρά της για να πω όλα όσα είχα στο μυαλό μου.Εκείνα τα εφηβικά χαζά μυστικά.
Από δυο αντίπαλοι που μονομαχούσαν στην τηλεόραση για το πιο κανάλι θα επικρατήσει, από δυο άνθρωποι που ήταν αναγκασμένοι να μοιράζονται την προσοχή, τις αγορές και τις δουλειές του σπιτιού, γίναμε δυο κομμάτια παζλ, που το ένα είναι δυστυχισμένο χωρίς το άλλο. Δυο προσωπικότητες που αλληλοσυμπληρώνονται. Ένας ψυχολόγος που ακόμη και τις πιο βραδινές ώρες της ημέρας κάνει υπερωρίες για εμένα. Το πιο ειλικρινές μου δάκρυ και η πιο αληθινή ευτυχία για την επιτυχία της.
Αδερφός ή αδερφή είναι το ίδιο.Στη δική μου περίπτωση ισχύει το δεύτερο.Δεν πίστευα ποτέ ότι θα μπορούσα να πω όλη την αλήθεια επί 23 χρόνια σ'έναν άνθρωπο, χωρίς να φοβάμαι μήπως πληγωθώ.Δεν πίστευα ποτέ ότι ένας άνθρωπος θα μπορούσε να εκμηδενίσει τις δικές του ανάγκες σκεπτόμενος πρώτα τις δικές μου.Δεν πίστευα πως στις θυσίες υπάρχει ανιδιοτέλεια και στην αγκαλιά τόση ζεστασιά.Δεν πίστευα πως το δάκρυ μου μπορεί να επηρεάσει τόσο μία ψυχή, το χαμόγελο μου να τη φωτίσει και η απουσία μου να την καταστρέψει.
  Ναι ο αντίπαλος εχθρός του διπλανού δωματίου έγινε η μεγαλύτερη μου αγάπη, οι τσακωμοί μετατράπηκαν σε φιλιά και τα νεύρα σε αγκαλιές. Αυτός ο άνθρωπος που κάποτε με τσιμπούσε στην κούνια από ζήλεια, τώρα δεν επιτρέπει σε κανέναν να με πληγώσει. Τα κρυφά μυστικά μοιράστηκαν και τα κομμάτια του παζλ ενώθηκαν τόσο δυνατά, που κανείς δεν μπορεί να τα ξεκολλήσει. Καμία απόσταση να τα χωρίσει, κανένας άνθρωπος να τα διαλύσει.
Τα αδέρφια στη ζωή ενός ανθρώπου είναι ο πιο πιστός σύντροφος του, από την αρχή της ζωής του τον ακολουθούν και μόνο τα φυσικά αίτια μπορούν να τους χωρίσουν από τον ίδιο.
Αν η αγάπη είχε και δεύτερο όνομα, για κάποιους ανθρώπους, θα ονομαζόταν "αδερφός ή αδερφή", αν η φωτιά χωρούσε μόνο ένα σώμα τότε αυτός-η θα ήταν ο μοναδικός άνθρωπος, που θα έπεφτε μέσα χωρίς δισταγμό για να σας σώσει.Μην χάνετε στιγμές και μην επιτρέπετε κανέναν να σας απομακρύνει από τον άνθρωπο, που μοιράζεται μαζί σας το ίδιο αίμα, εκείνον για τον οποίο αξίζει να προφέρετε το "ποτέ" και το "πάντα". Τον δικό σας φύλακα άγγελο.

Υ.Γ=Αφιερωμένο στην πιο όμορφη και ειλικρινή παρουσία της ζωής μου, την αδερφή μου.

Γράφει ο Ελευθεριάδης Πυθαγόρας Κωνσταντίνος!

1 σχόλιο: